Categories
בלוגים

כתיבת בלוגים – כיצד לכתוב תוכן שימשוך את תשומת הלב של הקוראים שלך

האם אתה מתקשה בכתיבת בלוגים?

האם אתה מוצא את עצמך כותב בלוגים שכושלים במשיכת קוראים, תגובות ושיתופים?

זה יכול להיות מדכא לכתוב תוכן מדי יום ביומו שלא מצליח לקבל את תשומת הלב שמגיעה לו.

כשאתה כותב את התוכן שלך, המטרה שלך היא למשוך לשם אנשים כמו דבורה לדבש.

הנה 7 דרכים מגניבות להוסיף קצת פלפל לפוסטים שלך ולמשוך את תשומת הלב של הקוראים שלך:


1. כותרת

הכותרת לתוכן שלך משמשת למעשה כדלת לעולם שלך. היא צריכה לעורר סקרנות ועניין ולגרום לאנשים לרצות לקרוא את התוכן שלך. אם הכותרת שלך לא מושכת מספיק אז סביר להניח שתאבד את הקוראים שלך. אז תעורר סקרנות אצל הקוראים שלך באמצעות כותרות קליטות.

2. פסקה פותחת

תדמיין לעצמך כמה מאוכזב תהיה אחרי שיצרת כותרת פצצה לפוסט שלך, רק כדי שתאבד אח"כ קוראים פוטנציאלים כי לא הצלחת להמשיך את המומנטום.

החלק השני בחשיבותו של הבלוג שלך אחרי הכותרת היא הפסקה הפותחת. כותרת מצוינת שמשולבת עם פתיחה צולעת זה כמו להזמין מישהו לבית שלך ואח"כ לטרוק לו את הדלת בפרצוף. אתה מצליח לדמיין את זה?

אז תפתח את הבלוג שלך בצורה מפוצצת – תגיד לקוראים שלך למה יש להם לצפות, תן להן סיבות לקרוא את התוכן שלך על מנת שימשיכו לקרוא עד הסוף.

3. עיצוב

הדבר הבא הוא "לשבור" את התוכן שלך עם כותרות משנה, סעיפים וכו'. תמיד תשתמש בעיצוב (הדגשה, italic, קו תחתון) על מנת לאפשר לקוראים שלך לקרוא ביתר קלות.

4. שפה

אתה צריך לגרום לכל מילה ולכל משפט לעבוד עבורך. תחתוך את המילים והביטויים המיותרים. תשתמש בשפה יום יומית. מילים פשוטות וקצרות יכולות להבהיר את הנקודה שלך יותר מאשר מילים גרנדיוזיות ומסובכות. לא נראה לי שהקוראים שלך יהיו בקטע של ללכת למילון כל פעם שהם קוראים את הפוסט שלך.

5. לינקים פנימיים

אתה צריך ליצור קישורים לפוסטים רלוונטיים אחרים שלך כדי לעזור לקוראים שלך לבקר יותר בבלוג שלך וכך גם לעזור לגוגל למצוא פוסטים אחרים שלך ולגרום להם להיות מדורגים וככה גם להביא יותר תנועה חינמית.

6. תמונות

תמונות גורמות לפוסטים להיראות צבעוניים, מושכים ומעניינים ואפילו מבדרים. תמיד תלך על תמונות מצחיקות ו/או חמודות שמעוררות עניין. אנשים מתים על זה.

הנה טיפ חשוב: תקשר את התמונות שלך לדף הנחיתה שלך, לדף האוהדים שלך בפייסבוק או לפוסט אחר שלך. למה? כי אנשים אוהבים ללחוץ על תמונות. ככה תוכל לכוון אותם לעמודי הכסף שלך או פוסטים אחרים.

7. תפתור את הבעיות של הקוראים שלך

הקוראים שלך מעדיפים פוסטים שפותרים להם את הבעיות שלהם. תלמד את הנישה שלך ותכיר את הקהל שלך ככה שתדע מה הקשיים והדאגות שלהם. אתה יכול להשתמש בזה בפוסטים שלך בכך שתגלה אמפתיה לגבי הרגשות שלהם ותשתף אותם בפתרונות.

כתיבת בלוג – הטרנד הנפוץ

העניין הוא כזה… בלוגרים מתחילים בד"כ מתרגשים מהבלוג החדש והנוצץ שלהם, בלוגים עם גרפיקה מגניבה וכל זה.

לכמה מהבלוגרים המתחילים יש נטייה להיות אובססיביים עם העיצוב וכל הדברים היפים, אבל בתכל'ס הם לא מבינים שזה לא מה שגורם לבלוג להיות מצליח.

הרעיון של בלוג מלהיב אותם עד כדי כך שהם כותבים בלוגים בעקביות ואז בום!!! כל האוויר יוצא להם, הם נתקעים בקיר ויש להם חסימה יצירתית.

יש גם כאלה שכתבו בלוגים לאורך זמן ונתקלים בזה מדי פעם.

הם נוטשים את הבלוג שלהם וממציאים תירוצים לזה שאין להם רעיונות חדשים לשתף עם הקוראים שלהם.

זאת עובדה שבלוג בלי תוכן זה בלוג מת, הוא לא ימשוך קוראים רגילים, קוראים רשומים ולקוחות. אף אחד לא יקח אותך ברצינות אם לא תספק לו תוכן.

כתיבת בלוג – על מה תכתוב?

כמו שכבר ציינתי, הרבה בלוגרים מתקשים עם כתיבת פוסטים כי הם לא מצליחים להביא רעיונות חדשים באופן קבוע. ללא ספק, חסימה יצירתית היא אחד האתגרים שהרבה מהבלוגרים נתקלים בו היום.

מדי פעם לפעם אני נתקל בהערות כמו "אין לי חומר חדש לכתוב עליו, אני מתקשה למצוא רעיונות חדשים. יש לך עצות בשבילי למצוא דרכים להימנע מזה או למצוא דרכים אחרות לכתוב פוסטים מעניינים?"

זו בעיה נפוצה שלא צריכה להיות כזאת כי יש המון דברים לכתוב עליהם, ונרחיב על כך בפוסטים הבאים.

 

לחיי ההצלחה שלכם
חזי

 

נ.ב: אם אתם לא עושים מספיק כסף ואין לכם תוכנית איך להצליח – לחצו כאן

 

 

תמונות נלקחו מ: http://www.freedigitalphotos.net

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *